Alla inlägg under oktober 2015

Av Lisa Pettersson - 16 oktober 2015 18:32

Det känns lite ensamt ibland måste jag erkänna, de flesta av mina vänner har ju en partner som de är med för det mesta och de har inte tid över för mig så ofta. Jag har ju alltid sagt att jag trivs bäst med att vara singel men jag vet inte riktigt om jag står för det längre. Innerst inne så vill jag nog ha någon att dela vardagen med, eller i alla fall att man kanske kan hitta på lite roliga saker ibland och slippa vara själv jämt. Senaste gångerna jag var på bio själv så har det inte riktigt känts bra. Jag brukar tycka att det är mysigt att gå på bio själv men på senaste tiden har det börjat kännas pinsamt att vara den enda som är själv och jag sneglar på alla andra som kanske är på dejt eller har med sig sin partner.


Det har gått så långt så att jag har registrerat mig på en dejtingsida faktiskt. Det är ganska kul måste jag erkänna även om jag inte har varit på dejt ännu, det känns som ett stort steg och jag vet inte om jag är redo för en dejt ännu.

Jag hittade en dejtingssida som var gratis, de finns ju en del dejtingsajter som är gratis och det är ju att föredra om man vill känna sig för.

 

Av Lisa Pettersson - 7 oktober 2015 16:33

Det har gått väldigt bra på jobbet det senaste året och vi har alla fått gåvokort från ledningen vilket är roligt, det är ju alltid kul att få uppskattning när man gör ett bra jobb. Det är in te så kul att jobba häcken av sig utan att någon märker vilket bra jobb man gör, det enda man märker av är när man gör fel och då blir det ett himla liv. Så var det på mitt förra jobb, man fick aldrig beröm utan det var mest klagomål och några gåvokort var det inte tal om direkt. Man jobbar ju såklart bättre när man får beröm och det borde fler företag tänka på. Jag förstår ju att man måste säga till när det blir fel också men lite beröm när man har gjort bra ifrån sig ska man inte snåla med som chef tycker jag.


Det här med gåvokort tycker jag är en väldigt bra ide, det är ju bättre att man får välja själv vad man vill ha. Det brukar ju inte vara så kul med presenter från företag men gåvokort är betydligt roligare, det finns riktigt snygga gåvokort dessutom och om jag själv hade ett företag så skulle jag dela ut ett snyggt gåvokort som present till alla anställda kring jul.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards